Karakter productie workflow

Deze les hebben we het over de workflow die hoort bij het ontwikkelen van een karakter voor een 3dgame.

Hier de les zoals die is gegeven aan 2ga2 (game artists):

Hier de les zoals die is gegeven aan 2ga3 (game developers):

En nee dit is natuurlijk niet de enige methode. Zie hieronder nog een voorbeeld van een alternatieve workflow van z-brush naar in-game.

Maar hier eerst de prezi behorende bij de les van vandaag:
http://prezi.com/p3fo_qco55i3/3d-karakter-2ejaars-klassen/

Alternatieve workflow vanuit z-brush (uit een post op het forum van http://www.polycount.com):

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s