5. Edit Polygon Oefening (opdracht)

We hebben met primitieven gewerkt (box, cylinder, sphere). Nu gaan we de primitieven ontleden en werken met de elementaire delen van 3D modellen. We converteren objecten naar editable polys en werken met vertices, edges en polygons. Ik heb een Max file gemaakt met een serie edit poly oefeningen, hier te downloaden. Alle veel gebruikte tools komen aan bod. O.a. Extrude, Bevel, Chamfer, Bridge, Weld, Target Weld, Connect, Inset, Cut, Remove, Cap, Flip, Attach en Detach.

Download hier de max file voor 3DS Max 2010

Download hier de max file voor 3DS Max 2011 en 2012

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s