Meshflow en spieren

Deze les gaan we het hebben over het modellen van een animeerbaar menselijk figuur.

We zullen gebruik maken van een afbeelding van Andrew Loomis, Ideal Proportion Male, om te oefenen met het tekenen van meshflow op een menselijk karakter.

Vervolgens zullen we starten met het modelleren van een mannelijk mensfiguur, lettende op meshflow, het gebruik van quads en het aanbrengen van de juiste edge loops voor animatie.

Voor het modellen van een mannelijk character kan gebruik gemaakt worden van de volgende tutorial:http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/benmathis/benmathis_1.php

Kijk hier voor voorbeelden van character topologie: http://wiki.polycount.com/BodyTopology?highlight=%28%5CbCategoryTopology%5Cb%29

 

basemesh_arshlevon_toes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s